Kako so pošiljke vplivale na pošiljko
Čas prevladujoče pandemije, ki je zajela ves svet, za nobeno panogo ni lahek. Številna podjetja se borijo z dobičkonosnostjo, težave z dobavno verigo pa so uvedle tudi nekatere omejitve glede hitrosti dostave blaga, cen goriva in cen zabojnikov. Kako so pošiljke vplivale na prevoz? Zelo neugodno. Tu velja razmisliti na primer o položaju iz leta 202, ko je pandemija zmanjšala in blokirala delo številnih podjetij, zlasti kitajskih. Ko se je to zgodilo, se je število zabojnikov, odpremljenih v tujino, zmanjšalo. Nato je bilo treba zaostala plačila nadoknaditi, zaradi boljših stopenj pa je bilo blago najprej poslano v zabojnikih v ZDA. Ko je tam zajela pandemija, se je zmogljivost vračanja zabojnikov znatno zmanjšala. Število zabojnikov, ki bi jih lahko za praznike poslali v Evropo, se je znatno zmanjšalo. Zaradi tega je bilo njihovo število omejeno, zneski za pošiljke pa so se znatno povečali, celo za kar 1000 odstotkov.
Turbulenca v svetu logistike
Kako so pošiljke vplivale na prevoz? Pošiljke je omejevala tudi ustavitev zračnega prometa. Zaradi številnih sanitarnih omejitev je bilo odpovedanih veliko letov, tudi tistih, povezanih s prevozom blaga. Tudi ob velikem povpraševanju je bilo zadovoljstvo vseh kupcev skoraj čudež. Zapolnitev vseh transportnih kanalov s pošiljkami je povzročila zelo veliko naročil in opustitev številnih od njih, ker prevozniške družbe zaradi oskrbe in virov niso mogle slediti povpraševanju.